lördag 19 december 2009

Fotvärk och prylhysteri

Som rubriken säger så har jag ont i högerfoten. Något så kopiöst där till. Halkade till igår på en kant ute i snön och höll på att ramla och slå mig fördärvad. Men kvick som man är i reflexerna och med ett balanssinne i toppform så höll jag mig på fötter efter ett smärre akrobatstycke. Det verkar dock som att jag bytte en smärta mot en annan för min fot har värkt mer och mer sedan den lilla eskapaden. Någon nerv måste ha kommit i kläm eller en sena som drar snett. Kan inte stödja mig på foten så vida jag inte lägger all tyngd på vänstersidan. Då kan jag med nöd och näppe ta mig framåt i alla fall. Jaja, bara det är borta till måndag.

Då jag är ganska imobil för tillfället så har jag roat mig med att hänga på www.digitalahemmet.idg.se. Jag får nog hänga tangentbordet på tork snart... Snålvattnet flödar om jag säger så. Jag kan rekommendera den sidan för alla som är prylintresserade. Så om tomten ser detta så vill jag att följande prylar står i vardagsrummet när jag kommer hem efter jul;

1 st NAS
1 st Mediaspelare
1 st Trådlös Router
1 st Reciever
1 st Ljudsystem
1 st Multifjärr
1 st Playstation 3

Vi börjar lite lätt på den vägen så kan vi ta resten till min födelsedag i sommar, kthxbai!

Nåja, lite får man skena iväg i tankarna iaf. En PS3 blir det i Januari såvida inget oförutsett sker. Jag och Jessica köpte oss en 46" Samsung LCD-tv i Crystalserien nu i höstas och det ska bli ruggigt kul att se blurayfilmer genom PS3:an. Tv'n skalar upp DVD-filmer riktigt bra så det är fortfarande inte kattskit att se på film nu heller.



Va visst Happy Feet på Tvn...

George Baker - Little Green Bag (Den är kung så tyst!)

Inga kommentarer: